11 d’octubre del 2012

Montse Rapà

Hola,
Em dic Montse però si n'hi ha més d'una em podeu dir pel cognom que és Rapà.

Visc a Collbató des de fa un any, però com a estiuejant ja fa 38 anys que conec el poble. Estic molt arrelada aquí i molt enamorada del paisatge.

M'agrada la informàtica i prèmer botons de maquinetes, encara que no ho encerto sempre.

Em defenc prou bé amb word i navegant per Internet, però no sé res de res d'excel ni de power point.

Per l'extensió de la meva presentació ja veieu que m'agrada molt xerrar

1 comentari:

  1. El Power Point és molt entretingut i té amples possibilitats de fer presentacions de fotos, ... en tots els camps, familiar i professional. Te´l recomano, t´enganxarà.
    Referent a Collbató, comparteixo el teu amor per el paisatge i la natura que ens envolta. Som uns privilegiats de viure en aquest lloc.

    ResponElimina